Ολοι μας σήμερα χρησημοποιούμε το διαδύκτιο καθημερινά είτε για διασκέδαση είτε για επικοινωνία με άλλους ανθρώπους είτε για ενημέρωση σχετικά με διάφορα θέματα είτε για αναζήτηση πληροφοριών। Καθημερινά επίσης το διαδύκτιο "χρησημοποιεί"¨εμάς! Άνθρωποι και κυρίως έφηβοι γίνονται συνεχώς θύματα κακοποίησης, εξαπάτησης, δυσφήμησης... Και το μεγαλύτερο ποσοστό μένει βουβό και υπομένει αυτή τη κατάσταση κυρίως λόγω φόβου ή ντροπής। Όμως αν όλοι μας προσπαθήσουμε έστω απλά αναφέροντας αυτή τη κατατάσταση βοηθάμε τόσο τους εαυτούς μας όσο και τους άλλους γιατι βλέποντας εμάς κινητοποιούνται και αυτοί.
Νερίνα
Ας κινητοποιηθούμε όλοι και ας μην αφήσουμε να συμβεί κάτι τέτοιο στον εαυτό μας , σερφάροντας με ασφάλεια και προστατεύοντας τα προσωπικά μας στοιχεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρέπει να είμαστε ενεργοί και προσεκτικοί γιατί δεν προστατεύουμε μόνο τον εαυτό μας αλλά και όσους χρησιμοποιούν το διαδύκτιο!
Διαγραφή