Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012


Σε ποιο κόσμο ζείς;




Αλέξανδρος

2 σχόλια:

  1. Η Ασφάλια στο διαδύκτιο είναι σημαντική και πρεπει να το χρησημοποιούμε σωστά!

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνό με το Γιώργο και πιστεύω οτι πρωταρχικός κανόνας για την ασφαλή και στωστή χρήση του διαδυκτίου είναι να μην το χρησημοποιούμε αλόγιστα γιατί τότε γινόμαστε περισσότερο ευάλωτοι αφού δεν επικοινωνούμε με τον έξω κλόσμο και μας καθιστά έυκολα θύματα εκμετάλλευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή